Βραχεία παρέμβαση σε μαθητές/-τριες του Δημοτικού Σχολείου Γαλλικού

Ύστερα από πρόσκληση της διευθύντριας και του συλλόγου εκπαιδευτικών του Δημοτικού Σχολείου Γαλλικού σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε βραχεία παρέμβαση για τα παιδιά όλων των τάξεων με στόχο τη βελτίωση του κλίματος μέσα στην τάξη. Συγκεκριμένα έγιναν δυο επισκέψεις στο σχολείο στις 4 και 11 Νοεμβρίου 2024, κατά τη διάρκεια των οποίων πραγματοποιήθηκαν συνολικά 6 βιωματικά εργαστήρια, διάρκειας 90 λεπτών το καθένα.  Στόχος των εργαστηρίων ήταν τα παιδιά να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές, να εντοπίσουν παράγοντες ατομικούς κι ομαδικούς που ήδη έχουν και που θα τα βοηθήσουν να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν καλύτερα μεταξύ τους ώστε να νιώθουν χαρούμενα στην τάξη και να πετυχαίνουν τους στόχους τους.